2013. március 14., csütörtök

kreatív

Néha lesznek ilyen rendhagyó kis cikkecskék is.
Gondolom, nem vagyok egyedül, aki kreatív ötletekre vadászik a net sűrű hálójában, és innen-onnan jópofa képeket töltöget le magának későbbi használatra.

Mondjuk kíváncsi lennék, vajon ki hány százalékban használja fel ezen ötletek bármelyikét is?:)
Mindenesetre most kirakok pár, -szerintem- kreatív képet, ha már ilyen bent ülős- otthonságos idő van.


Mindenkinek van otthon egy jó sodrófája. Íme egy ötlet, hogyan emelhetjük művészi szintre a keksz-készítést. Csak kifaragjuk a mintát, és kész. Na, jó, ez nem olyan egyszerű, mert még gyúrni is kell hozzá. Lehetőleg ne konditeremben, mert ott hülyén fognak ránk nézni. 





Ha épp nincs kéznél egy fafaragó szaki, és mégis szeretnénk valami különlegeset gyártani az ünnepi asztalra (vagy csak a sima asztalra, nekem nem kell ünnep egy medvéhez, ennyihez meg pláne), akkor íme egy igazi alternatív lehetőség a pandák szaporításához. A legjobb, ahogy bandzsítanak: 
ne egyéééél meg!!
De mi attól még jól megesszük őket:)





Ez a kép igazából lehet csak nekem tetszik, szeretem a nyomatokat.


 


Van egy fél pár zoknid?
Nem tudom, ki hogy van vele, de én személy szerint fél pár zokni-gyártó kisiparos vagyok.
Fél pár zokni az egy zokni. Szóval akkor egyzoknigyártó vagyok. Lényeg a lényeg, hogy csukott szemmel is ki tudok húzni a komódból egyke zokneszokat.
Innen pedig csak pár perc a zokninyúl megszületése.
Ami persze semmire nem jó, csak porfogó, de a sima fél pár, azaz 1 zokni sem jó semmire.




A teaivóknak most felcsillant a szemük. Jól va, nekem is.




Mondtam már, hogy szeretem a nyomatokat?
Ja igen.
És ennél egyszerűbb nem is létezik.
Talán ha még egy fél pár zokninyúllal próbálkozunk.
Vagy csak simán egy zoknival. De tuti nem lesz ilyen frankó levéllenyomata.
Igaz, a levélnek meg nem lesz zoknilenyomata.
Ez már csak így működik.
 


Jaj, a szerelmem! A pompom-szőnyeg.
Mintah Festéktüsszentőhapcibenő épp náthás lett volna, miközben a szőnyeget kreálta.
Mennyi szín! És mennyi pom!
A kacsát azt nem értem, hogy kerül oda.
 


Oké, most ennyi, jól kipihentem magam. nanu-nanu:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése